martes, 31 de marzo de 2009

Àlbum de Família a Poblesec


El Gerard viu amb la seva mare a Barcelona, a
ell li encanta estar amb la seva mare al sofà mentre miren la televisió!






Nosaltres, la família Cebollo Luque vivim a Barcelona, a casa
som quatre, la mama, el papa, jo i la meva germana Sandra, però també viuen amb nosaltres els meus dos ocells i la cobaya.




A casa vivim jo que em dic Gaetana, l'Elisa i la meva gata Kira, el que més ens agrada fer juntes és ballar i cantar.





Els Alcantarilla Carmona vivim a Barcelona i som quatre la mama Merche, el papa Miguel, la meva germana Aroa i jo, l'Amira juntament amb el meu gosset Gualli.




Els Monsomís vivim a Barcelona juntament amb el mixo, el meu gatet. A mi m'encanta anar a la platja amb ells i jugar al pati de la nostra casa.





Els Robles Miranda vivim a Barcelona i som quatre, jo, la meva germana Laura, el meu pare, el Manolo i la meva mare, la Susana.





Nosaltres la mama i jo vivim a Barcelona amb el meu gos Kenay i el periquito, el Lucky, ell viu a dintre la gàbia però a mi m'encantaria que pogués volar i ser lliure.

No hay comentarios:

Publicar un comentario